יש לי רעיון/ עדי כהן ואריאל שי



אולי זה בגלל הגיל הצעיר, אבל מתברר שתלמידים לא מתרגלים מהר כל-כך לסביבה הבית ספרית שבה הם לומדים 12 שנים. כבר בבית הספר היסודי, יש להם שלל הצעות לשיפורים והמצאות. סיור מהיר מעזיבת הגן ועד המחשבות למעבר לחטיבה.
הכתבות הצעירות עדי ואריאל בדקו עם תלמידי כיתות א' עד ו', איך הם חווים את הלימודים ואם יש להם הצעות לשיפור.


הוא רק התחיל את המסע הארוך, אבל כבר יש לו הבחנות לימודיות מדויקות. מיכאל שי מכיתה א'1 סיפר לנו שהוא חושב שההבדל בין בית ספר לגן הוא שבבית הספר נותנים שיעורים ובגן אין. מצד שני, בבית הספר מבלים יותר עם החברים בהפסקות. אז מה המסקנה? אם כבר יש זמן לשחק, שי מציע לבנות בבית הספר גן משחקים.

ליאל אושרוב מכיתה ג'3 מצביעה על בעיה 'לא נעימה' הרבה יותר. היא הייתה רוצה שהשירותים בבית הספר יהיו נקיים יותר והיא חושבת שכדאי להוסיף ריחניים לשירותים ולנקות אותם כל שעה.
אבל עם כל הכבוד למשחקים ושירותים, לירדן לוי מכיתה ה'3, יש סוגיות דחופות קצת יותר. היא מתכוונת בחשש לקראת המיצ"ב ומשערת שמה שירגיע אותה זה ללמוד היטב ולהאמין בעצמה שתוכל להצליח.
גילי ויובל מכיתה ו'3 חושבות כבר על היום שאחרי. הן היו רוצות מזכרת מבית הספר לקראת העלייה לחטיבה. אולי אלבום תמונות מכיתות א' עד ו', רק למקרה שתתגעגענה וירצו להיזכר.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אני רוצה לספר לכם על אבא שלי / שלמה לאופר

אחותי קפצה כיתה-החיים האמיתיים/ אליס קרסו וגיל פרידמן

סדנאות העשרה בבית הספר נווה אברהם בלי שיעורים, בלי מבחנים ובכל זאת לומדים / הוד אברמן