סיור בחטיבת החדשות 'נווה אילן' הסודות נחשפים../אוהד נחשון ואורי לנדאו



הכתבים הצעירים מבית הספר נוה אברהם בפתח תקוה, מסיירים בחברת החדשות של ערוץ 12
הידעתם שהשמגישים ולעיתים אפילו הכתבים, מדווחים מטקסט? האם אתם יודעים מה זה 'מבזקן'? ומה עושה יונית לוי אם היא חייבת להתפנות באמצע שידור? כנסו לכתבה ותגלו 



שלום לכולם, אנחנו הכתבים הצעירים אורי ואוהד נדווח לכם על הדברים שמתחוללים מאחורי הקלעים של חברת החדשות של ערוץ 12:
הנה כמה חידושים בשבילכם, שלמדנו מהסיור שלנו בנווה אילן.
כשהגענו גילינו שאולפן ה'אח הגדול' נמצא בצמוד לאולפן החדשות, אבל אסור להם לתקשר זה עם זה, או להיכנס למבנה אחד של השני. זה בעייתי עד כדי כך, שיש גדר המפרידה בין שטח האולפן של האח הגדול, לבין שטח האולפן של חברת החדשות של ערוץ 12.
כשנכנסנו לסיור בחטיבת החדשות, ראינו את אולפן השידור הראשי ממנו משדרים מגישים מפורסמים כמו דני קושמרו, יונית לוי, עפר חדד ועוד. בסיור, אחרי האולפן הנוצץ, גילינו את חדר הקונטרול של החדשות והבנו כי משם שולטים על כל מה שקורה בחדשות עצמן בזמן השידור.
בחדר זה פגשנו את המגיש שיבל כרמי מנצור שהסביר לנו איך זה להיות מבזקן, ומה זה בכלל מבזקן?? ובכן מבזקן- זה מי שמדווח על המבזקים של החדשות. המבזקן צריך להקריא ולא להתבלבל וכל הזמן להיות בשליטה מלאה. אבל לפעמים טעויות קורות.. כמו הטעות האחרונה שהיתה לו כשהזכיר את בירת אוסטרליה וקרא לה קַנְבֵָּרה במקום קַנְבֵּרָה.

ומכיוון שכולנו בני אדם סיפרו לנו שפעם אחת באמצע שידור חי, ליונית לוי, המגישה הראשית של המהדורה המרכזית, הייתה "פדיחה" והיא היתה צריכה להתפנות אז עברו מהר לפירסומות.

לסיכום היה כיף! להתראות במבזק הבא.

תגובות

  1. אין הבית הספר שלי קרוע במיוחד בקטע של יונית לוי דרך הגב לילדים שבתמונה השמות שלהם הם :גילי סלמן, סתיו אליהו, יוגב לוגסי, אלון דופקין, אברהם קאסיה, כול אלה מכיתות ו ומאחורה הנדחפים כיתות ה של פעם

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אוהד נחשון, למה שתיכנס לכתבה שלי יא משועמם

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אני רוצה לספר לכם על אבא שלי / שלמה לאופר

אחותי קפצה כיתה-החיים האמיתיים/ אליס קרסו וגיל פרידמן

סדנאות העשרה בבית הספר נווה אברהם בלי שיעורים, בלי מבחנים ובכל זאת לומדים / הוד אברמן